Dieta za zdravo hujšanje

Diete za hujšanje, ki manipulirajo delež makrohranil (nizka vsebnost maščob, nizka vsebnost ogljikovih hidratov, so pokazale, da so bolj učinkovite kot diete, ki ohranjajo značilno mešanico živil z manjšimi porcijami in morda nekaj menjavami (npr mleko z nizko vsebnostjo maščob ali manj solatnega preliva). Skrajne diete lahko v nekaterih primerih povzročijo podhranjenost.
Močno predelano in ocvrto hrano, kot tudi sladkarije, junk food (hitra hrana) in alkohol je potrebno izločiti v športni prehrani.

Športna prehrana

Diuretiki povzročijo izgubo teže skozi izločanje vode. Diuretiki, ki se lahko uporabljajo v oblikah zdravil, športne prehrane  ali zelišč, zmanjšajo celotno telesno težo, vendar nima vpliva na skupno vsebnost posameznikove telesne maščobe. Diuretiki lahko zgostijo kri, so vzrok krčev, okvare ledvic in jeter.
Možno je hujšanje tudi z pitjem vode pred obroki. Članek na temo športna prehrana iz leta 2009 govori, da bo pitje 500 ml vode pred obroki za obdobje 12 tednov zvečalo dolgotrajno zmanjšanje telesne teže.spoetna-hrana

Dolgotrajno stradanje je lahko nevarno zaradi nevarnosti podhranjenosti in ga je treba opraviti pod zdravniškim nadzorom. V daljšem postu ali zelo nizkokaloričnih dietah, se zniža glukoza v krvi, prednostni vir energije za možgane, povzroči, da telo izloča svoje zaloge glikogena. Ko je glikogen osiromašen, telo začne za gorivo možganom uporabljat ketone, hkrati pa presnovo beljakovin v telesu (vključno vendar ne omejeno na skeletne mišice), ki se uporablja za sintezo sladkorjev za uporabo kot energija, ki potuje v dele telesa.

Pravilna dieta

Nutricionisti omenjajo tudi pomembnosti preprečevanja maščob, zlasti nasičenih maščob pri zmanjšanjeu teže za bolj zdrav način hujšanja. Prav tako se strinjajo o pomenu zmanjševanja vnosa soli, saj na komercialnih uličnih živilih, kot so prigrizki, piškoti in kruh, med drugim, že vsebujejo oceanske soli, s čimer prispevajo k presežkom soli za dnevni vnos. My Pyramid Food Guidance System je rezultat obsežne raziskave, ki jo je ameriško ministrstvo za kmetijstvo združilo v prehransko piramido. Ponuja široko paleto prilagojenih možnosti za pomoč posameznikom, za zdravo izbiro pravilne športne prehrane. Prav tako zagotavlja nasvete o telesnih dejavnostih. Pomembno je vedeti količino energije, vaše telo porabi vsak dan, tako da vaš vnos ustreza potrebam osebne teže. Nekdo, ki želi izgubiti težo bo želel manjši vnos energije kot je da ven. dietaBolj aktivna oseba bo porabila več energije in v zameno potrebovala višji vnos. Ko telo razdaja več energije, kot je porabi (npr pri izvajanju), se celice zanašajo na notranje shranjene vire energije, kot so kompleksni ogljikovi hidrati in maščobe za energijo. Prvi vir, na katerega se telo obrne je glikogen (s glikogenolizo). Glikogen v športni prehrani je kompleksen ogljikov hidrat, katerega 65% je shranjenega v skeletnih mišicah in preostanek; v jetrih (v skupni vrednosti okoli 2000 kcal na celotno telo). To je ustvarjeno iz presežka zaužitih makrohranil, predvsem ogljikovih hidratov. Ko je glikogen skoraj izčrpan, telo začne lipolizo, mobilizacijo in razgradnjo maščob za energijo. V tem procesu, maščobe; dobimo iz maščobnega tkiva, ali maščobnih celic, so razčlenjeni gliceroli in maščobne kisline, ki jih lahko uporabimo za pridobivanje energije. Primarni stranski produkti presnove so ogljikov dioksid in voda; ogljikov dioksid se izžene skozi dihala.  Detox dieta trdijo, da odpravi nezaželene “toksine” iz človeškega telesa ine ne povzroči izgube telesne mase. Mnoge od teh uporabljajo zelišča, homeopatska zdravila ali zeleno in drugo sočno nizkokalorično zelenjavo